בחירת ספק לשירותי תחזוקת מרכזיה / נ.ס.ר

.

* לימוד חוזה ההתקשרות הקיים בין הלקוח וחברת נ.ס.ר (נקודת סיום רשת)

* הכנת מסמכי מכרז / מפרט טכני לאספקה שירותי נ.ס.ר לאחזקת מרכזות הטלפון ותשתיות התקשורת הכולל תנאים כלליים, תנאי סף להגשת ההצעות, התחייבות ואישורים, תאור מפורט של המערכות, דרישות לאחזקת מרכזיות הטלפון, דרישות לאחזקה הציוד הנלווה, דרישות לאחזקה, התקנה ופיתוח תשתיות, זמני כוננות למתן שירות, אחריות ושרות.

* ניתוח הצעות ספקים ובחירת ספק זוכה.

* ליווי הלקוח במשא ומתן מול ספק הנ.ס.ר.

* הקמת מוקדי שירות,  Call Center, Contact Center