הקמת מוקדי שירות לקוחות

ייעוץ בבניית מוקד הכולל:

1. תשתית: גודל עמדות, מיקום העמדות, חדרים ייעודיים על פי צורך, אקוסטיקה ועוד.

2. גיוס כוח אדם: ייעוץ בבניית פרופילי תפקיד, השתתפות במיונים ומרכזי הערכה.

3. בניית תשתית ניהולית: בניית תהליכי עבודה, ממשקי עבודה, מנגנוני ניהול ובקרה.

4. ייעוץ בבחירת מערכות טכנולוגיות:     - כתיבת RFP/RFI

                                                       - לווי בבחירת ספק

                                                       - לווי בהטמעת המערכת

5. ייעוץ במקסום יכולות טכנולוגיות קיימות.

6. לווי בחודשי ההקמה ולאחר מכן באופן שוטף על פי צורך והגדרת תוכנית עבודה בהתאמה.