הקמת מוקדי שירות לקוחות
ייעוץ בבניית מוקד הכולל:
1. תשתית: גודל עמדות, מיקום העמדות, חדרים ייעודיים על פי צורך, אקוסטיקה ועוד.
2. גיוס כוח אדם: ייעוץ בבניית פרופילי תפקיד, השתתפות במיונים ומרכזי הערכה.
3. בניית תשתית ניהולית: בניית תהליכי עבודה, ממשקי עבודה, מנגנוני ניהול ובקרה.
4. ייעוץ בבחירת מערכות טכנולוגיות: - כתיבת RFP/RFI
- לווי בבחירת ספק
- לווי בהטמעת המערכת
5. ייעוץ במקסום יכולות טכנולוגיות קיימות.
6. לווי בחודשי ההקמה ולאחר מכן באופן שוטף על פי צורך והגדרת תוכנית עבודה בהתאמה.