שיפור ביצועים במוקדי שירות ומכירות

1. ניתוח פעילות המוקד בהיבט התפעולי הכולל:
    ביצועי שירות על פי פרמטרים נבחרים, ביצועי מכירות על פי פרמטרים נבחרים.

2. ניתוח מנגנוני הניהול-
    ניהול והנעת ההון האנושי לעמידה ביעדים הכמותיים והאיכותיים כפי שנקבעו.

3. ניתוח תהליכי עבודה וממשקים וזיהוי נקודות חוזק וחולשה.

4. ניתוח מערכות טכנולוגיות תומכות ומשמעותן.

5. הגדרת מטרת הפרוייקט ומדדי הצלחה.

6. בניית תוכנית עבודה אופרטיבית קפדנית ומדודה לשיפור הביצועים בהתאם למטרה שהוגדרה.

7. לווי יישומי להצלחת הפרוייקט בראי מדדי ההצלחה.