סקירה של שוק התקשורת הסלולרית – מי פונה אל מי?

שוק התקשורת הסלולרית בישראל חווה שינויים רבים בשנים האחרונות, שינויים רגולטורים, שינויים במבנה האחזקות, שינוי במבנה התחרות וחשוב לא פחות שינוי במבנה תוכניות התעריפים.

ארגונים עסקיים ולקוחות פרטיים יודעים כי יש מבחר גדול יותר של חברות בשוק אבל איך לדעת לסנן מי פונה אל מי או במילים אחרות איזו חברת סלולר תתעניין בי כמו שאני יתעניין בה.
קיימים מספר פרמטרים לחלוקה ואנו נתמקד בחשובים שביניהם לארגונים עסקיים, יש לציין כי סקירה זו נבנתה על בסיס הידע הקיים והניסיון שנרכש בתקופה האחרונה בשילוב מידע באתרי האינטרנט של החברות:

 

 

 

  • מבוסס על מידע זמין.
  • נושא ביטוח מכשירים מתייחס למכשירים שאינם פרימיום.

 

אנו מציעים כי הליך של פניה אל החברות יבוצע מתוך ראיה של צרכי הארגון התפעוליים בשיתוף הצורך לחסוך בהוצאה השוטפת וללא התפשרות על נושאים שירותיים שהם בסיסו של ארגון עסקי יעיל.
חברת אדג'ו מבצעת ליווי של תהליכים מסוג זה עבור לקוחות עסקיים תוך שימת דגש רב על נושאי שרות ותפעול עבור לקוחותיה

Leave a Reply