בקרת תקשורת

א. קליטת חשבונות מדיה של ספקי התקשורת למערכת ממוחשבת.

ב. קליטת רשם השיחות הארגוני.

ג. קליטת קבצים ממערכות פנים ארגוניות.

ד. בדיקה וניתוח נתוני החיובים השונים.

ה. הפקת דוחות תקופתיים הכוללים המלצות לחיסכון וייעול מערך התקשורת.

ו. הפקת דוחות מנהלים.

ז. שליחה גורפת של דוחות לרמות השונות של הארגון ניהול מצאי הציוד הארגוני.

 

* קליטת קבצי החיוב מספק המפ"א (חיובים קבועים וחיובים משתנים) בחתך חודשי תוך עריכת השוואה מדוייקת של החיובים המתקבלים לנתוני הסקר ורשימת המצאי אשר קיימת בפועל בארגונכם.

* קליטת קבצי חיוב מהספקים הסלולאריים והבינלאומיים ועריכת השוואה להסכם ההתקשרות הקיים.

* השוואה בין תקופות חיוב שונות, איתור חיובים שגויים, איתור קווים חריגים לפי אחוזים ופנייה לספקים לטיפול ומעקב עד לקבלת החזר.

* הפקת דוחות מפורטים בתצורות שונות (כלכליים ותקשורתיים) הכוללים את כלל מרכיבי הוצאות התקשורת.

* הפקת דוחות מנהלים תוך הצבעה על מגמות ושינויים בהתפלגויות שונות לתקופות.

* מתן דוח המלצות וייעוץ כלכלי ותקשורתי לחסכון בעלויות בהתאם לבסיסי הנתונים והחיובים אשר נקלטו מכלל הספקים.